fredag 6 januari 2012

Life.

Jag ska fokusera mer på mina riktiga vänner, jag ska fokusera mer på mig själv. Min frihet, mitt liv. Min kärlek. Mig själv.
Och jag ska aldrig ångra det som gjort mig glad, på gott och ont. Livet har bara börjat. Jag är bara 22 år gammal. Jag har hela livet framför mig. Eller så dör jag i morgon. Jag vill inte leva livet och ångra saker jag aldrig gjorde. Jag har alltid varit en spontan människa, en ganska impulsiv person. En dag kan jag få för mig något, för att nästa dag göra något annat. 

Jag ska våga mer. 2011 var mitt år av mod, då jag gjorde många saker som jag var rädd för att göra. 2012 ska bli mitt år av styrka. Då jag ska klara alla saker som känts för tunga för att klara av. Jag ska använda det jag lärde mig utav 2011 för att göra 2012 ännu bättre.

2012 kommer bli ett bra år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar