torsdag 5 januari 2012

Är inte avundsjuk..

..på de som är med på skidskytten på fyran just nu. Varken de som åker eller de som tittar på. Fyfan vilken snöstorm!! Kan inte var kul att åka i det där vädret, och att sen kunna se när de ska pricka tavlorna när de snöar så mycket? 
Mycket imponerande faktiskt, att de klarar av det!

Hade besök av Sara idag på tal om något helt annat. Hon kom hit och fikade lite och testade vår Dolce Gusto maskin. Hon fick en Latte Macchiatto eller hur det stavas :) Hon tyckte den var mycket god. :) Själv drack jag choklad.

Hade jag vetat att Leo skulle komma hem sent så hade jag dragit och gymmat idag. Men men, får bli i morgon istället innan jobbet :) och sen på lördag efter jobbet tror jag. Kanske söndag med om de finns något pass som passar när jag slutat :)

Får inte tappa träningsgnistan bara för att jag varit sjuk!

Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar