torsdag 5 januari 2012

Västeråstur

 Igår blev det en tur till Västerås för att träffa mamma igen :) En onsdagssyssla? Haha
Nej men vi gick på Ikea samt kollade runt lite i de andra butikerna. Käkade lax på Ikea denna gång. Var faktiskt riktigt gott.
Unnade mig ett par mysiga strumpor från Ruts mfl samt att Leo bett mig åka in på Elgiganten för att kolla på en kaffemaskin. Köpte dock denna på Media Markt då de va slut på Elgiganten.
Blev en Dolce Gusto Circolo för 1090kr.
Köpte även lite paket med kapslar. Så nu kan vi dricka kaffe ur denna otroligt onödigt dyra kaffemaskin haha :P fast jag fricker ju inte kaffe, jag dricker varm choklad och is the :P

Köpte även denna bok, som är tredje uppföljaren i en serie som jag började läsa efter att jag varit i England. Köpte den på Engelska vilket gjorde den onödigt dyr. Men det fick jag lov att tåla. Har längtat som en idiot efter denna bok hihihi :D

PUSS på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar