fredag 6 januari 2012

Jobb, gym, försvunna löparskor

I morse hade jag världens panik. Hade ju nämligen planer på att gymma idag efter jobbet. De hade nämligen bara öppet mellan 15-18 idag och jag slutade 17. Skulle då packa min väska i morse innan jag åkte till jobbet. Men vad upptäcker jag? Mina nya löparskor är helt spårlöst försvunna. Vart sjutton har de tagit vägen??
Drog i panik ned till gymmet vid elva tiden (hade glömt att de öppnade tre), efter att ha letat både hemma och i bilen efter dem.

Gick och tänkte hela dagen på de där eländiga skorna medans jag jobbade. Gjorde mig på riktigt dåligt humör, men de kan man ju inte visa kunderna. Men sen när jag kom till gymmet så var de kvar!!! Hur tur får man ha?? Glömde dem där i tisdags och nu idag, fredag, så är de kvar. Ibland ska visst jag också ha tur :)

I morgon börjar jag jobba klockan nio och jobbar till klockan två. inte mig emot :)

Är nyduschad och känner mig fräsch. Väntar på att min gubbe ska höra av sig vad gubbarna ska ha för mat. Sen ska ja åka och hämta det och dra ut till Wiggeby. Måste tanka bilen också! Får inte glömma haha :)

Min helg består av jobb, och jag kommer jobba konstant till på onsdag. Hårt men blir glad sen när lönen kommer :) :)

Bara några dagar kvar tills lönen kommer förresten! Den 15e! Woop woop!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar