fredag 23 december 2011

Tuff jobbdag

Idag var det tufft på jobbet. Fy sjutton. Som en krigszon i kassorna. Men man blir så otroligt glad när folk uppskattar att man är trevlig och faktiskt talar om det för en. Tack älskade kunder som gör mitt jobb så underbart. 

Idag har jag också packat lite grejer som jag ska ha med mig i morgon. Först avverka jobbdagen, sen dra till Fagersta för att äntligen få träffa lite släkt. Alldeles för länge sen!! Minns knappt när jag såg farmor och farfar sist? Ska träffa Wikström en snabbis också och lämna hennes slalomskidor som hon skulle fått för länge sen.
Fullspäckad dag kommer det bli. Leo ska få sina julklappar i morgon kväll. Hoppas han blir glad :) <3

Griljerat min julskinka ikväll. Käkade julskinka med räksallad på en vörtlimpskiva. Så himla gott! Nu ska jag dricka lite julmust och kolla på narnia som går på sjuan. Vem orkar kolla på bingo lotto? aldrig varit min grej faktiskt :)

Puss på er och hoppas att ni får en underbar julafton i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar