fredag 23 december 2011

Dagen före julafton

Fredag idag. Har sagt hejdå till Leo i morse. För nu ses vi ju inte förrän i morgon kväll när jag kommer ifrån Fagersta. Saknar honom redan massor <3
Blir i alla fall att jobba 11-18 idag. Sen i morgon på julafton jobbar jag 9-15.15 :) Efter det åker jag till Fagersta för att hälsa på farmor och farfar, äta lite mat och lämna paket till pappa och Yvonne. Sen får Wikström sina skidor samt att jag lämnar ett paket hos mamma innan jag åker hem till Tängbo för att ge min älskling sin julklapp samt att jag ska sova där på natten. <3

Fullt upp alltså, Julafton kommer mest handla om att köra bil haha ;) men jag klagar inte :)
Måste gå ut till BMWn och hämta min bil-mobilladdare så jag kan lägga den i S40n bara.

Vi hörs senare hörrni!

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar