fredag 23 december 2011

Nattblogg.

Jag är ensam, jag kan inte sova. Tankarna kommer smygande. Fan också!
Min jul och mitt nyår är förstört på grund av dig. Tror du verkligen att jag vill att det ska vara så här? Att jag tycker om att förlora en vän? Men du bryr dig inte, du har blivit känslokall. Eller bryr du dig bara om dig själv nu mer?


Jag kommer börja 2012 med vetskapen att jag förlorat en vän. Du bryr dig inte om mig längre. "Vi har växt ifrån varann"? Du utvecklas, du är inte samma person som för ett par år sen? Men vi hade det ju bra i somras? Fattar inte vad som hänt, eller va du fattat för beslut. Utan att prata med mig. Du väljer att bara klippa, inte prata, inte diskutera. Vår vänskap går inte att lappa?


Jag är besviken, så jävla besviken, och ledsen. Fan jag kan inte släppa det heller. Bara för att du inte ger mig någon som helst respons. Du retar gallfeber på mig..


Fan jag måste sova ju, upp tidigt i morgon och jobba... Fan... Vill att du ska vara borta ur mitt minne, vill radera alla minnen av dig, alla tecken, allt. Du finns inte mer. 

Okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar