torsdag 15 december 2011

Träningsfri dag.

Tror att det var rätt beslut att inte träna idag. Fy sjutton så trött jag varit idag. Somnade när jag kom hem och sov till klockan fem då Leo kom hem :O Jag i princip bara dog på soffan haha.
Är inte jättetaggad för att jobba på Bergvreten i morgon. Men är bara att tänka på pengarna. :) Sen drar jag ju vidare till Coop.

I helgen så kommer det nog bli en ganska ensam helg, som förra helgen. Fast Leo sover hemma åtminstone :) Men på Lördag ska han iväg och köpa julklappar, och jag får inte följa med! ;) haha. Men då tänkte jag passa på att göra lite knäck och annat roligt :) Pepparkakshus kanske är dags att få ihop? Fast Leo lovade ju att baka mitt pepparkakshus! Så vi får se :) hihi.

I morgon ska jag nog inte heller träna. Hade tänkt göra det innan jobbet på coop. Men nu blir det ju 11timmars jobb i morgon :) Ska bli spännande och se vad jag får för lön nästa månad :) Kommer nog bli ganska glad. Hoppas på att kunna lägga undan lite pengar. Vill ju åka till Frankrike nästa år :)

Drömmer mig bort :)

Vill se Eiffeltornet och bada vid franska rivieran!

Bilderna är från google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar