torsdag 15 december 2011

Igår var det julkonsert, idag julbord på jobbet!

Igår spelade älsklingen med orkestern på en julkonsert. Var ganska trevligt faktiskt även om jag fick otroligt ont i ryggen av att sitta i kyrkbänkarna.
Idag jobbade jag 6-15. Var riktigt jävla trött i morse. Men det var värt det. För idag serverades det julmat på jobbet. Riktigt gott!! var nog tur att jag bara hade 1h kassa och sen slutade efter den måltiden för jag fick en helt sjuk matkoma efteråt. Trodde nästan att jag skulle somna i kassan hahaha :)

Är hemma nu, inte det minsta hungrig. Leo får äta matlåda ikväll. Så gör jag mat senare. För jag kan ju inte påstå att jag är hungrig precis hehe ;)
Ska betala några räkningar nu och sen bara vila idag. Inge träning i dag med andra ord. Kände mig lite förkyld i morse och jag jobbar 11 timmar i morgon så ska bara ta och vila hela kvällen :) Jobbar först på Bergvreten 6-12 och sen 12.45-17 på coop! Money money du vet! Jag jobbar och sliter som aldrig förr :) Inte mig emot.

suttit och skrivit i lite julkort. Måste ju postas senast i morgon!! Så det är bäst Leo skriver i sina idag. För sen är det för sent! Får säga åt honom när han kommer hem. :)

Pusssss

Älskade katt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar