måndag 19 december 2011

Kvällens träningspass Check!

Träningen är över för ikväll. Jag är nyduschad och sitter i soffan och myser med en filt. Träningen var superskön!
Jag blir så motiverad av att träna när jag går dit! Men nu ska jag börja lägga om min diet. Mindre portioner, mer regelbundna mattider. Jag vill gå ned typ 5 kilo. Vet att jag kanske inte behöver det egentligen. Men jag tror att det skulle ge mig mer i träningen att bli av med 5 kilo. Vill bli mindre runt låren och rumpan och få fastare rumpa. Om jag ska få ut maximalt av alla löptävlingar i sommar så behöver jag se över min kropp mer.

Så det är dags att ta i tu med det där med kosten också. Ska köpa mig ett måttband så jag kan börja mäta mig lite också. För själv ser jag INGEN skillnad trots att jag tränar som en idiot. Leo ser skillnad säger han. Men sen om han säger det för att göra mig glad eller om han verkligen ser någon skillnad vet jag inte om jag kan lita på eftersom han är min pojkvän xD

Jag känner mig rätt motiverad i alla fall. Kunde mamma så kan jag, och mamma gick ju ned bra mycket mer än vad jag vill göra. Jag vill ju bara bli lite mer hälsosam, få en mer trimmad kropp.

Jag har ett mål, och dit ska jag nå!

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar