fredag 16 december 2011

Fredag och äntligen helg.

Trööött var jag i morse! Vaknade inte ens av klockan i morse vilket är otroligt ovanligt för att vara mig. Städade i alla fall på Bergvreten i morse. Mådde lite smått skit (förkylning på G) men jag höll humöret uppe. När jag kom till Coop så käkade jag min låda med kyckling och ris, plus att jag käkade lite rester från julbordet :) mums mums! Sen käkade jag en powerade energy bar plus en energidricka! Magen var full efteråt!! haha :)

Gick bra att jobba, känns så kul att vara tillbaka i butiksbranschen. Vet dock inte om jag kommer få tjänsten. Jag hoppas förstås på det. Men man vet aldrig och kan aldrig vet vad de egentligen tänker. Men får jag det inte så får jag väll söka mig vidare. Fast om jag inte kan få jobb på coop... ja vilket jobb ska jag då passa till?

Jaja inte tänka så mycket på det, bara ta det som det kommer och njuta medans det går bra för mig. (och sen hoppas liiite liiite inombords att det kanske går vägen för en gångsskull?) Har ingenting emot att ha två jobb, så länge de två funkar ihop. :)

Verkar bli en TVspelskväll. Inte mig emot, orkar inte göra något seriöst idag. ÄNTLIGEN helg :) Ska bara vila hela helgen och försöka bli 100% kry så jag kan ge allt på träningen sen :)

Puss på er där ute! och ha en trevlig fredagskväll :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar