lördag 17 december 2011

Helg helg helg!

Lördag, jag hade tänkt julpyssla lite idag. Typ baka knäck och så. Men har verkligen ingen julkänsla alls på grund av att det pissregnar ute. Så himla tråkigt. I morgon är det fjärde advent och det är fortfarande ingen snö ute. Måste erkänna att jag har lite småångest inför Tjejvasan. Har ju liksom inte kunnat träna någonting alls!! Nästa vecka måste jag låna Leos rullskidor och ta mig ett par turer så jag kommer någon vart med träningen! Kommer ju annars aldrig ta mig runt på tjejvasan sen. Fyfan!

Leo är i västerås och julhandlar lite. Så jag får se vad jag ska hitta på. Kollar på Alpint just nu på Euro Sport och försöker kolla in deras åk tekniker. Det ser så himla enkelt ut när de åker fastän att jag vet att det inte är det! Kanske blir att spela lite Call of duty sen i brist på bättre. Ska skapa mig en egen användare så jag slipper spela på Leos och förstöra hans poäng hehe ;)

Uppdaterar kanske senare :)

PUSS!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar