fredag 4 november 2011

Who is this person in the mirror?







Ser mig själv i spegeln, känner knappt igen flickan som står där. Vem är hon? Vem har hon blivit? 
Tänker ofta på den person jag en gång i tiden varit, och den person jag kommit att bli. 
Jag var en otroligt blyg person en gång i tiden. Svårt att tro va?

Men det är sant faktiskt. Jag har kommit en otroligt lång väg i livet som person. Jag är inte rädd för att komma till nya platser inom arbetet och har inte svårt för att anpassa mig till nya situationer. Kanske har jag blivit lite av en kameleont? Jag tar den plats som finns åt mig i gruppen när jag kommer till ny arbetsplats och jag tycks alltid komma överens med mina nya arbetskamrater. I alla fall känns det så!

Jag är stolt över mig själv!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar