fredag 4 november 2011

Fredag, lååånghelg!

Jo då! Fredag i alla ära, och jag är ledig. Men det betyder inte att jag sovit länge för det. Nej nej, jag gick upp klockan åtta och käkade frukost. Sen drog jag ned till gymmet för att avverka lite tid och svett. Körde cirkelträning och lite roddmaskin. Nöjd med mig själv faktiskt. Men saknar löpträningen en del.








Igår var vi ju förresten till Salas skidträff för att köpa lite skidor :)




Köpte Madhouse Maiya classic för dam samt Salomon pjäxor i ett paketpris :)
Blev också ett par stavar, handskar och en skiddress. Dressen är från Craft. Så har en salig blandning av märken hahaha :) Men känner mig peppad inför vintern i alla fall. Gick ju på några tusen allt detta. Men skidor är ju något som man bara köper en gång och sen håller de i flera år förhoppningsvis. :) Så behöver ju inte köpa nya nästa år liksom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar