torsdag 3 november 2011

Eventuellt långhelg!

Ja idag visar det sig att jag inte kommer behövas vare sig på Komvux eller Korsängen i morgon. Så jag kommer antagligen få långhelg då chansen att de ringer in en för en halvdag är väldigt liten. Men det visar sig väll. Ställer i alla fall in mig på en långhelg och planerar ett besök till gymmet :) har ingenting att göra i morgon kväll heller så är väldigt öppen för förslag!

Har i alla fall precis duschat och ska snart föna mitt hår. Helt slut efter denna jobbdag och jag har mördande ont i mina tummar efter att ha legat på golvet och gjort tappra försök till att få bort gammal polish med en inte allt för vass klickskrapa. Många frustrerande tankar måste jag erkänna. Men ja, jag är inte bitter jag inte :) men är iiinte så ledsen över att slippa det i morgon ;) hehe!

Puss på er där ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar