onsdag 2 november 2011

Spöken på jobbet, och massa slit hemma!

Jo det har varit en låååång dag!
Började med att jag vaknade när Leo skulle åka till jobbet. Var vaken en timme till efter att han åkt. Ïnget jobb hade ringt, så jag lyckas somna om igen! Tror ni inte jobbet ringer då? Jo självklart! Så det var bara att masa sig upp, byta om och sen dra till Komvux för att storstäda där. Ska vara där i morgon mellan halv sju och tre. Sen på fredag ska jag visst dela på mig (?) och vara halva tiden på komvux och halva tiden på korsängskolan. Phust! Men man får ju jobba i alla fall.

Spökade på jobbet idag också, eller så blev jag Punk'd jag vet inte! Men skurmaskinen som jag använde fortsatte att skura fastän jag hade stängt av den?? Vi har ingen aning om vad som är fel med den, och vi fick knappt av den. Tillslut dog i alla fall batteriet tack och lov. Men nu vågar vi inte ladda den för då sätter den väll igång igen. Så i morgon måste vi använda en annan skurmaskin! Ack!

Skulle varit på Core idag på Friskis och Svettis. Men var så jävla skitigt hemma och jag lyckades få tag i en tvätt-tid. Så fick lov att ta tillfället i akt och skita i Core och ta hand om hemmet istället.
 Så det har jag hållit på med hela kvällen och håller fortfarande på med. 

Leo har åkt till Stockholm för att hämta hem bilen efter lackning, så får se när han kommer hem. Jag ska i alla fall tvätta klart och sen kolla på tv :)

PUSS på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar