lördag 12 november 2011

Helg

Tiden går så fort. Det är helg redan igen. Lördag dessutom. Jaja, inga planer för idag. Sände iväg Leo till Tängbo så han ska slippa vara så rastlös i alla fall :) Själv har jag pysslat lite hemma. gick ned i källaren och kollade igenom julgrejerna så man har lite koll på vad som finns där nere. Egentligen skulle jag behöva åka till pappa och kolla igenom mina flyttlådor där också så att jag vet vad som finns där ute. Har inte alls någon koll längre. Tänk om det ligger något där som jag faktiskt vill ha nu? Som jag bestämde mig för att inte ta med när jag flyttade? Känns som att det är dags att kolla upp saken :) haha! Får se när jag har tid och råd att åka till Fagersta bara :)

Nej pyssla lite mer i lägenheten och sen kanske spels sims ? Får ju inte spela det när Leo är hemma så bäst att passa på när han inte är det ;)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar