torsdag 17 november 2011

Fullspäckad dag!

Jaha, halv fem gick man upp i morse.
Mot Gröngarns (tror jag de hette?) förskola för att jobba. Trodde jag skulle jobba med en tjej som heter Anki. Men visade sig att hon bara skulle visa mig vad jag skulle göra för att sen åka och städa på Kommunhuset (dit jag skulle efter förskolan). Så jag fick städa hela förskolan själv. Vilket inte gjorde mig någonting. :)

Sen städade jag med Anki på Kommunhuset. Vilket var helt okej haha, hon tyckte jag städade jättefort :)
Är hemma nu igen (uppenbarligen eftersom jag uppdaterar?), tjugo över tre så cyklar jag till Coop för kassa träningen. Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med det här jobbet. Lär ställa alla frågor ordentligt innan jag skriver på några papper. Vill inte sumpa några chanser på Städservice för Coop liksom. Även om jag älskar butiksjobb. Håller tummarna för att saker och ting kanske ska funka för mig nu, och inte krångla.

Hinner jag rida ikväll? Det visar sig! :)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar