onsdag 16 november 2011

Kass på att uppdatera!

Förlåt, jag som brukar vara så himla flitig jämt och uppdatera. Jag har haft och har så sjukt mycket på gång hela tiden så jag har helt enkelt inte hunnit!!

Börjat rida med Denise i hennes stall på en underbar MEGA stor häst som heter Eddie. En trevlig fyraåring som är riktigt trevlig och bjuder till :)
Tränar för fullt också. Har blivit liiite dåligt med löpning (ångest 3000?) inför loppet på lördag. Men man får inte vara bitter. Bara att göra sitt bästa!
Ska på kassa träning på Coop i morgon. Men först jobba på städ 05.30-14.00 och efter kassaträningen drar jag och Denise till stallet igen :)

Skulle dragit ut och sprungit idag med Leo som vanligt, men han hamnade i tängbo och jag gymmade på dagen. Ikväll kommer hans päron hit och ja då ska de få lite mat. Så jag är fullt upp i matlagning med potatisklyftor, fransyska och annat trevligt! Busy busy!

Men det blir nog trevligt :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar