fredag 18 november 2011

Lugnet som uppstår...

... när alla bitar börjar falla på plats.
Så känner jag just nu.
Ringde och pratade med Ann britt idag (min städschef) om Coop jobbet. Hon var positivt inställd till att jag skulle ha det jobbet också, och kom själv med förslaget att vi kunde pussla tider för mig när jag inte jobbar där. Så på så sätt har jag båda jobben, plus att när vikariatet tar slut på Coop så har jag fortfarande städ kvar!
Sov inte alls bra i natt, jag sov som en stock, men jag drömde mardrömmar om Coopjobbet. Säkert för att jag inte kunde bestämma mig hur jag skulle göra. Men nu känns allting så otroligt rätt och jag är taggad!

I morgon är det Tömilen också. Kommer bli kul faktiskt, även fast jag inte tränat så mycket löpning som jag borde (hehehehhe) men fan dagarna och tiden räcker ju inte till!!
Klona mig snälla?

Så mycket man vill göra men så lite tid! ;) Inte lätt att vara mig alla gånger haha! :)

Så här såg mitt schema ut denna vecka:
Måndag: Jobb på städ och Core
Tisdag: Jobb på städ och ridning
Onsdag: Ledig från jobbet. gymmet, samt bjöd leos föräldrar på mat.
Torsdag: Jobb på städ, kassaträning på coop och ridning
Fredag: Jobb på städ! Träningsvila. Mamma och Kenneth kommer hit. Vad mer?
Lördag: Tömilen.
Söndag: Ridning?

Hhaha fyfan och mycket mer ville jag göra :O busy woman?

Nästa vecka kommer se ut på följande vis:
Måndag: Jobba på Städ och Core.
Tisdag: Jobba på coop, och ridning.
Onsdag: Ledig? Gym och springa?
Torsdag: Jobb på Coop och ridning.
Fredag: Jobb på Coop
Lördag: Jobb på coop.

Jo visst, jag är en upptagen kvinna nu mer. Skoja inte!

Bjuder på en MYCKET fin bild på mig och Eddie hahahaha ;) Ja han är STOR :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar