onsdag 19 oktober 2011

Halva veckan är över.

Tiden går så fort. Hur är detta möjligt? 
Redan Onsdag, och jag flänger runt i  Enköping hit och dit på olika städjobb. Men nu verkar det som att jag skall få vara på en fast punkt i 2 veckor. Denna gång på Korsängsskolan i Enköping och mina arbetstider blir mellan 05.30-11.30, det vill säga 6hs arbetstid. Första dagen gick bra, det handlar alltid om att lära sig vart allting ligger och hur deras rutiner fungerar. Men jag tror att jag hängde med hyfsat bra i deras vardagliga rutiner, och alla är väldigt snälla som jobbar där. Så jag tror detta kommer bli bra!

Nästa vecka får jag äntligen min första lön också! Om jag längtat? Skoja inte!

Det är riktigt taskigt väder ute. Regn, regn, regn. Men man kan hoppas att det slutar regna till kvällen. För då ska jag och Leo dra ut på vår onsdags-löprunda. Hoppas att det går bättre än förra gången. Har liiite ont i mitt ena ben men vi får göra vårt bästa. Denna gång måste vi springa 3 var i spåret i alla fall istället för 2.


Livet är bra just nu! Riktigt jäkla bra!

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar