tisdag 18 oktober 2011

Regn, regn, regn

Det verkar som att det bara ska hålla på och regna idag. Får helt enkelt bli en inomhuskväll idag. Ingen löprunda som jag hade tänkt mig med andra ord. Men tänkte att jag kunde sätta i Platt mage, stark rygg - dvdn som jag snott av mamma förut och köra lite övningar medan Leo är och spelar med orkestern.

Var på Fannalunds förskola idag och städade. Utan instruktioner eller vägledning tog jag mig runt på utsatt tid. Känner mig ganska nöjd måste jag erkänna. I morgon ska jag befinna mig på Korsängsskolan 05.30! TIDIGT med andra ord. Blir att komma in i Westerlundska rutiner igen. Skönt att jag i alla fall kan cykla till jobbet. Fick cykla i pissregn idag, men det var åtminstone på hemvägen. Om det öser ned i morgon bitti får jag ta andra byxor till jobbet och sen byta när jag kommer fram! Inte mer komplicerat än så :) har i alla fall blivit lovad att jobba 6h om dagen på Korsängsskolan. Skönt! Ju mer desto bättre. Även fast jag blir helt jävla mosig i huvudet av att hålla på och gå upp kvar i fem varje morgon :)

Man måste ju ha pengar eller vad säger ni? :)

PUSS

Hur är det möjligt, att vi två en gång i tiden levt utan varandra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar