torsdag 20 oktober 2011

onödiga dagar?

Torsdagen är här.
Är det bara jag som tycker att Torsdagen är en otroligt onödig dag? Egentligen är Tisdagen också det.
Så här tänker jag:
Måndag - Början på en ny vecka, nya tag och nya möjligheter.
Onsdag - Halva veckan har gått. Nu är det snart helg.
Fredag - Bara några timmar till, SEN HELG!
Lördag - Helg!
Söndag - Ångest dag för många, vilodag för andra.

och sen börjar det om igen. Men tisdag och torsdag förmedlar liksom inga speciella känslor alls. De bara finns där emellan. Jag som tänker knäppt kanske? Vad vet jag, mycket tankar som snurrar i mitt huvud idag.

Gick bra att jobba mina sex timmar på Korsängsskolan idag. Synd att klaga!
Lite småseg efter gårdagens löparrunda med Leo bara.
Tvättar, städar och diskar hemma också. Hard work, Work.

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar