måndag 12 september 2011

Wooops glömt uppdatera.

Det är måndag idag. Men kanske ska berätta lite kort vad som skedde i helgen?
Fredagen har jag redan skrivit om.
Men lördagen bjöd på tvättstuga 12-16 och sen mot Domta för att fira Linus som fyller 20 år. Jag höll mig nykter på grund av en fruktansvärd förkylning (vilket nog var klokt då jag hade feber yra på natten). Leo och de andra stack vidare till Uppsala och jag for hem. Skönt att komma i säng ganska tidigt ändå. :) Leo kom hem vid ett tiden.

Söndagen bjöd först på en tur till Västerås med Fia och Gustav. Ikea, Pizza hut m.m var vad som blev.
Sen åkte vi till Ida och Ante i Sthlm för att äta lite mat och ge dem bröllopsbilderna som jag och Leo hade tagit på bröllopet :) vi hade 650 bilder att erbjuda haha!

Idag har jag städat på jobbet igen. Hade extra ansvar idag vilket kändes lite läskigt. Ansvarar ensam för vissa uppgifter denna vecka. Men tror det kommer gå bra när jag kommer in i det :) Fick stanna åtta timmar i alla fall då Janni (den andra vikarien) är sjuk. I morgon ska jag också jobba åtta timmar :) så det blir nice :)

Nu ska jag vila resten av kvällen!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar