lördag 10 september 2011

fredag

Kvällen igår var kul. Även fast jag är helt slut pga förkylningen.
Vi gick till Jensens Bøfhus och åt som planerat. Men jag blev inte alls imponerad varken av servicen eller maten.
Beställde varmt bröd i korg men fick isallt båda gångerna, beställde även Kalvryggbiff som skulle vara mediumstekt. Men fick welldone båda gångerna. 
Sen när vi ätit klart så sa  servitrisen att hon inte hade tid att dela på notan för att hon hade så mycket att göra så vi fick själva sitta och räkna ut hur mycket  varje par skulle betala. Herregud liksom. 
Men jaja, kanske bättre service om man inte är lika många som är där samtidigt och äter.


Efter det blev det Strike i alla fall. Riktigt roligt måste jag säga :) 
Kvällen avslutades på BMB. Trist att jag är så förkyld, då hade man nog orkat mer. Men hoppas jag blir frisk snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar