tisdag 13 september 2011

En dålig dag blev en bra dag!

Ja tänk ibland kan dåliga dagar faktiskt få världens tvist och helt plötsligt bli en bra dag :)
Började med att jag stressade helt ensam i F huset med Service och IVs avdelning. Gick bra där, hann
tillbaka till avsagd tid, hann lämna alla matpåsar som jag skulle samt ladda tvättmaskinen.

Sen kom skurmaskinen.... ett sådant litet fel hann bli så otroligt stort. maskinen började ge ifrån sig för mycket vatten. vilket blev helt fel. dock fick jag inte veta att de var fel förrän jag gjort hela skolan.. -.-
>y&¤#y/yw"y"¤#
Men efter lunch tog jag nya tag och andades ut. resten av dagen blev till och med ganska kul med Yulanda och Patricia.

Nu när jag kom hem så hade mitt lönebesked kommit! Slutlönen blev jättebra :D :D
Lycka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar