torsdag 15 september 2011

Kanske får jobba längre i morgon

.... eller jo, jag kommer jobba längre i morgon. Typ till halv tolv i alla fall :) För Janni ska iväg till vårdcentralen så jag får vika för henne en liten stund. Skulle egentligen slutat halv tio för att jag har friskvård 1h så jag slutar en timme tidigare för att göra något konditionsmässigt en timme. Men kommer istället sluta halv tolv (egentligen halv 1 men med 1h friskvård så blir det halv tolv). Synd att klaga. Bara bra att få jobba lite mer.

I morgon får vi veta om vi får vara kvar något nästa vecka också eller om de slänger in några nya vikarier mot Yulanda, Patricia och G's vilja. Jag hoppas inte att de gör det heller. För nu börjar man äntligen få lite koll på vad som ska göras på skolan. Fast om jag kan få jobba någon annanstans och inte bara gå hemma så är det likgiltigt för mig vart jag är :)

Jaja, vaknade i alla fall precis från min tupplur, min katt kom precis in, och jag väntar på att Leo ska komma hem så vi kan dra ut och träna :) För han ska åka rullskidor och jag ska cykla :) *gött*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar