torsdag 15 september 2011

Löpträning

En gång i tiden så brukade jag löpträna bara för att träna liksom. Kände att jag behövde träna för att hålla igång och känna mig frisk. Men nu har jag fått upp ögonen för att springa lopp (vilket jag aldrig trodde om mig själv), upptäckt att jag tycker det är riktigt roligt och utmanande.

Kanske är min nya hobby? Min enda hobby haha! Tänker försöka hålla fast vid mitt nyvunna intresse och springa lopp regelbundet. Även om jag inte springer för att vinna över de andra, men jag springer för att vinna över mig själv. Jag känner mig motiverad att klara mina egna tider, att nå mina uppsatta mål!

Det känns jävligt kul faktiskt och jag längtar till Topploppet 1a Oktober. Funderar även på att anmäla mig till Tömilen som går av stapeln i november i Sthlm. Kanske?
Blir ju Tjejvasan nästa år också. Som också ska bli grymt kul bara jag lär mig åka längdskidor (hähähä)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar