torsdag 15 september 2011

Ett ägg, två ägg-gulor?

Jo så här såg ägget ut när jag knäckte det igår och skulle steka. Tyckte att ägget var lite konstigt stort. Här är förklaringen. Två ägg-gulor i ett och samma ägg! haha så knasigt det kan bli :)

Idag jobbade jag i alla fall åter igen.
Känns som att dagarna går superfort när man har ett jobb att gå till. Jag hoppas min tur håller i sig och att jag får fortsätta jobba där ett tag till och inte bara till i morgon. Håller tummarna!

I morgon blir det vinkväll på Sämskarbogatan ;) fast inte hos mig utan hos Sara :) Tjejkväll med vin, räkar och annat gott! Ska bli riktigt kul faktiskt! Sällan man gör något bara med tjejerna :)
Pojkarna får dra på bus på annat håll för i morgon är det vi som tar över lägenheten :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar