onsdag 14 september 2011

Hösten är här

Ja nu kan man inte säga annat längre. Man försöker och försöker att hålla fast vid tanken att sommaren fortfarande är här.
Men löven faller för träden ändå, vinden blir kallare, nätterna längre och det regnar oftare. När jag skriver detta inlägg så är det faktiskt strålande sol och 17 grader haha. Men det blåser, och det har blåst i flera dagar på grund av stormen Katia som dragit in över Sverige.

Idag ska jag i alla fall gå ned i källaren och hämta upp mina höstkappor. Det är dags att köra lite nya höstkläder till garderoben och kanske ett bar schyssta stövlar på det också att matcha till? Måste köpa varmare löparkläder också.



Hösten är fin, jag är ett höstbarn (inte enbart för att jag är född i Oktober). Vintern är alldeles för kall, och alldeles för lång. Men hösten tycker jag om. Alla färger är fantastiska och jag har inget emot att ta på mig en lite varmare jacka så länge jag inte behöver ta på mig ett ton kläder som på vintern!
Det är dessutom till hösten som jag brukar komma igång med min träning på riktigt efter sommaren :)

Precis vaknat upp från en jätteskön tupplur på någon timme.
PUSS

bjuder på förra årets höstkort :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar