måndag 29 augusti 2011

Måndag!

Måndag igen. Idag vaknade jag redan vid sex när Leo gick till jobbet. Trodde att jag skulle lyckas somna om igen som jag alltid gör. Men idag var jag ovanligt pigg. Så jag gick upp och duschade.
Sen bestämde jag mig för att åka till Västerås för att hämta ut min nummerlapp till loppet på onsdag. Så det blev en vända till Västerås.

Gick vilse i ett jättelyxigt område med bostadsrätter! Fy sjutton säger jag bara. Man måste vara stenrik för att ha råd och ha takvåning i ett sånt område. Det låg nere vid vattnet dessutom. Så jävligt nice. Tänk om man hade råd att bo så :)

Så här kunde det se ut vid några av de "mindre" husen :O Lyx!


Träffade min kompis Jessica också. Eller hon ringde när hon sett på Facebook att jag var i Västerås och frågade om vi skulle ses. Så vi spenderade några timmar på stan tillsammans. Prata gamla minnen och fönstershoppade. Gick och köpte fästingmedel till katten också. FYFAN så dyrt det var :O !! 349kronor för medlet. Brrr, men det behövs ju. Allt för min kisse!

Är hemma igen. Väntar på att min karl ska sluta. :)
Ikväll blir det lite fika hemma hos min andra Jessica som fyller år idag :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar