måndag 29 augusti 2011

Klänningsångest

Har sån ångest över bröllopet på Lördag.
Är inte alls sugen på att ha samma klänning på mig igen som jag haft på de tre senaste bröllopen!! Varför? Jo för att den är så jäääkla trång över brösten. Sen för att det kommer vara typ 5 plusgrader ute och klänningen når inte längre än till mina knän. Men vad ska man göra?
Har i och för sig en annan klänning som är vit med blåa blommor på. Kanske kan ha den och leggings? Då är risken mindre att jag kommer frysa häcken av mig. Då kan jag köpa nylonstrumpor bara. Ska höra med Leo vad han tror om saken. Då behöver jag inte köpa någon ny klänning heller. Den klänningen köpte jag i England, och jag tycker väldigt bra om den faktiskt.
Då kanske Leos blåa slips passar till den också. Vi får kolla. Annars får jag väll offra mig och ta den andra klänningen ändå.

Så här såg vi ut på de senaste två bröllopen. :)


1 kommentar:

  1. Ni va såå fina på mitt bröllop.. tack för att ni ville delta i och vara med <3 Ni va så otroligt fina båda två.. de där är ute vid kyrkan vid gravarna ;)

    SvaraRadera