måndag 29 augusti 2011

Lingonsylts kok, äppelpajsbak och grillkväll

Söndag i all ära. (vet att det är måndag men resumerar söndagen ;))
Börjar med att vi åkte en vända till Västerås med Fia och Gustav. Blev Ikea bland annat. Mycket trevligt, vi käka köttbullar där och shoppade lite, jag gjorde av med 500kr för mig och Leo.

Efter det åkte vi hem, jag började göra Äppelpaj som jag hade tänkt bjuda på till grillkvällen vi skulle på sen på kvällen. Samtidigt bestämde sig Leo för att han skulle koka lingonsylt. Blev en väldans röra och lite sura miner. Men i slutänden blev det bra ändå. Alla gillade min äppelpaj vilket var kul och höra :)

Lingonsylten har vi inte provat ännu :)

Grillkvällen blev för övrigt väldigt mysig, och det var väldigt gott!
Skratt, minnen, kött, potatissallad och annat mumsigt.

Myys!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar