torsdag 25 augusti 2011

Jag behöver ett jobb!

Känns inte som att jag uppdaterat något vettigt på senaste tiden. Kanske för att jag helt enkelt inte gör så mycket just nu. Jag försöker tappert hitta något jobb (ska sitta på internet idag igen och söka), samt försöker få dagarna och gå. Måste hitta någon hobby här i Enköping så jag kan lära känna lite nytt folk. Har ju fått många vänner genom Leo, men vill liksom utöka min umgängeskrets, lära känna nytt folk.

Måste få ett jobb snart, så jag just kan det, lära känna nytt folk. Behöver ett jobb så jag kan teckna ett nytt gymkort och annat som är skoj. Saknar verkligen tiden på gymmet. Men just nu så får jag ta och träna hemma. Går ju det med, även om motivationen blir större på gymmet.

Vill nå mina mål, men måste ha tålamod. En av mina sämre egenskaper ;) att mitt tålamod inom många saker SUGER.
Jaja inte sitta och hänga läpp. Käka och sen ladda för löprundan :)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar