torsdag 25 augusti 2011

Våfflor till middag

Japp eftersom Leo ska äta ute i morgon så behövde han ingen matlåda. Då tog jag tillfället i akt och önskade våfflor till mat :)
En annan är ju uppväxt med att man köper pulver i butiken och har i lite mjölk och så är det bara att köra!! Men bondmoran till pojkvän som jag har skulle minsann göra egen smet! Ja det blev ju gott det med men det erkänner vi inte högt!! Okej!? ;)

Helt slut är jag, sprang ut till Wiggeby för att hälsa på Maria lite :) tyckte det var en bra idé eftersom jag ändå skulle ut och springa och det är ca 7,5km ut till Wiggeby. Fick dessutom lite asfaltsträning inför blodomloppet nästa vecka. Känner mig peppad faktiskt!! Ska bli riktigt kul :)

Nu tv och ta det lugnt

Så här mysigt ser det förresten ut när vi har tänt ljusen i ljushållarna :) hihi

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar