torsdag 25 augusti 2011

Bloggfix igen

Kände för att pilla lite med bloggen igen. Känns som att man aldrig blir hundra procent nöjd med dess utseende.
Så nu kände jag för att köra en väldigt neutral blogg. Tagit bort i princip alla sidgrejer och annat tjafs och kör med en ljus neutral blogg ett tag. Kanske för ljus? Jag vet inte, men det får vara så här en stund nu :)

Vaknade mega sent idag! Elva??? Men jaja, jag har ingenting planerat idag. Trodde jag skulle få klippa mig idag men Elisabeth fick lov att flytta till nästa vecka då hon inte mår så bra. Sånt som händer!

Ska snart äta frukost. Sen lär jag dra ut och springa också innan gubben kommer hem :)
Vet inte vad vi kommer pyssla med idag men det visar sig väll :)
Kanske tjata om att få åka och fiska igen om det inte börjar regna?

Vi får se helt enkelt :)

Denna spindel såg jag förresten nere i källaren igår :O :O Så jäkla stor!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar