fredag 16 mars 2012

Många olika stilar, men fortfarande samma tjej

Jag har haft många olika stilar och utseenden. Men på insidan har jag alltid varit densamma. Jag har inte ändrat mig efter hur andra vill att jag ska vara. Jag strävar efter att vara en person som jag kan vara stolt över, en person som JAG vill vara.
Det här är jag, i många olika format, hårfärger och frisyrer.

Men jag består, min personlighet förändras inte. Den du en gång skrattat med, finns alltid kvar. Här är jag. Jag har självfallet utvecklats och fått nya livserfarenheter. Men jag är fortfarande jag. Jag har samma värderingar och samma tro som förr. Jag önskar fortfarande alla lycka i livet. Jag vill inte att någon ska må dåligt. Även om de kostar min egen lycka och välmående.
Jag lyssnar alltid, jag finns alltid.

Här har ni mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar