fredag 16 mars 2012

Jobbhelg

Helgen ser ut på följande vis:
Idag jobb : 11-17
Imorgon: 9-16
Söndag: 10-18

Söndagarna är alltid värst. Fredagarna är helt okej. Eller de brukar vara de för jag brukar ha juice att plocka. Men såg att en praktikant pillade med det igår så jag lär väll plocka om allt när jag kommer till jobbet. Brukar vara så när praktikanter varit i farten. Men det är klart. Då har jag ju något att pyssla med även om det är onödigt jobb. :)

Jaja nu ska vi inte vara såna. Det är ju bra att de får komma dit och lära sig. Även om vissa ibland är sämre än andra på att följa instruktioner och att fråga om de är osäkra. Kanske ser ut som att vi som jobbar där bits?
;)

De flesta praktikanterna är duktiga och faktiskt intresserade. Men har haft några som jag tyvärr inte varit så imponerad utav.

Kanske var likadan när jag var praktikant? Jag minns faktiskt inte haha :)
Ska i alla fall bli kul att jobba idag. Känner mig peppad :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar