lördag 7 januari 2012

tråååk

Jag behöver en dos action, eller göra något spontant i alla fall.
Den spontana sidan i mig skriker efter att få utlösas. Men vad??
Nu jobbar man ju till på Onsdag. Så nå spontana saker finns det inte tid för. Baaah, åka bort eller kanske åka till gamla hemtrakter och träffa gamla vänner? Nånting, mitt inre suktar efter NÅNTING vad som helst. Ge mig!!

Avskyr min rastlösa sida, behöver ständigt nya utmaningar. Ge mig!

Snart MAX med Maria i alla fall. Får väll bli en strips eller nått. Käkade spagetti och ketchup tidigare (exklusivt jag vet), så är inte super hungrig. Men vad som helst för att komma ut ifrån den här lägenheten och faktiskt träffa någon. Man vågar ju inte precis ta någon långpromenad ensam i den här stan en lördag. Då blir man väll nedslagen, rånad, våldtagen, kidnappad eller vad som helst. Måste ständigt påminna mig själv om att jag inte bor i Fagersta längre, det lilla bortglömda sovande samhället mitt ute i skogen. Ack!

Jaja, ha en fortsatt trevlig helg folket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar