lördag 7 januari 2012

Kul att man sitter själv hemma som var enda gång man jobbar sent eller helg. Önskar jag hade nått att syssla med eller någon att vara med när Leo är iväg på annat. Eller att jag hade en bil. Fan måste ta i tu med det där att söka bil. Får väll prata med pappa, han kanske kan hjälpa mig. Själv kan jag ingenting om bilar.

Har i alla fall suttit här nu i två timmar och bara stirrat på tvn i brist på bättre. Ångrar nästan att jag inte stannade längre på gymmet. Eller att jag inte kollade ifall någon ville va ledig ikväll så jag kunnat jobba dubbelpass. Bara för att ha något att göra.

Hatar att vara ensam... baaah.. är sådana här stunder som jag saknar "mitt gamla liv". I Fagersta fanns det inte en stund för sig själv. Var alltid någon som ville hitta på något. Kändes ibland som att jag inte riktigt räckte till ens. Förut brukade jag tycka att det var jobbigt. Men nu saknar jag det. Man saknar inte saker förrän de är borta eller hur var det nu?

Jaja, försöka tänka positivt. Bara typ 16 timmar kvar tills man ska jobba igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar