söndag 1 januari 2012


Tänk, det är första januari! Det är Januari redan??? Den åttonde har jag bott i Enköping i åtta månader. Tänka sig vad tiden går fort, och den 28e mars så har jag och Leo varit tillsammans i 2 år! TVÅ ÅR!

Helt sjukt! Känns nästan som att vi nyss träffat varann. Det finns alltid något nytt att lära, alltid något nytt att upptäcka. FORTFARANDE.



I år har jag i alla fall sagt (som varje år) att jag ska sluta låta folk köra över mig, sluta låta folk utnyttja mig. OCH att ja ska bli mer frispråkig som människa. Haha ja vi får väll se hur det kommer sluta. Men det har ju inte gått så bra hittills. Men vi försöker. Igen! :)

I morgon blir det tillbaka till Friskis och Svettis. Jag är ÄNTLIGEN frisk igen ifrån min förkylning. Rommes rena och friska luft gjorde susen igår och jag känner mig faktiskt nästan 100% återställd. Fantastiskt!

I morgon ska jag även jobba på Coop 13-16 eller 17. Vet inte exakt. Men efter det så blir det lite träning i alla fall :) Nu blir det inge mera att ligga på latsidan :) Träna, träna träna!!

PUSS på er där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar