söndag 1 januari 2012

Nyårsafton

Detta har utan tvekan varit den bästa nyårsafton på flera år.
Först var vi på Romme på dagen jag och Leo.
Sedan kom Johan och Karin till oss på eftermiddagen. Vi gjorde kött, potatisgratäng, sallad och drack och käkade chips och annat. :) Grevinnan och betjänten är alltid en tradition och den höll vi även i år! Konstigt att den känns som en mer tradition än kalle anka?

I alla fall så drog vi ut till Wiggeby vid tio tiden för att fortsätta firandet med lite fest med de andra. (nyktert för mig, men känns som en bra start på 2012 faktiskt). Riktigt kul att få fira 2012 med de alla bästa människorna. Är så glad att Johan och Karin kunde komma till Enköping och fira med oss. Dessa två måste vara de enda människor som jag litar på dyrt och heligt till 100%. De har alltid ställt upp, aldrig dömt mig, och de finns alltid där. Oavsett avstånd, oavsett livssituation. När man sen träffar dem så känns det som att det inte var mer än igår som var sist vi sågs fastän det kanske var jätte länge sen.

2012 kunde inte fått en bättre start, och jag känner mig taggad inför det kommande året. Jag startar mitt nya år med ett fast deltidsjobb, vetskapen att jag har underbara vänner som alltid ställer upp, en karl som jag älskar över allt annat på jorden och goda framtidsutsikter.

Dessutom snöar det utanför just nu när jag skriver detta inlägg. Ett tecken? Kanske :)
Jag mår i alla fall bra. Bättre än på länge. Får hoppas att det håller i sig länge. Denna känsla kan jag leva på ett tag!
Underbart!

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar