måndag 9 januari 2012

Hard work work

Sjutton så sliten jag kände mig i morse när jag gick upp kvart över fem!
Började jobba klockan sex idag. (Egentligen brukar jag vara ledig).
Otroligt sliten efter söndagens jobbpass. Men här är vi inte bittra. Fick testa något nytt idag.
Varumottagare. Information: mycket liten haha. Men det gick bra. Försökte finnas till på 10 olika platser samtidigt och göra hundra saker åt gången. Men jag gillar ju utmaningar och tog det med ro :)

Fick ta hand om dricka och sådant idag också. Vilket även det gick bra. Kul att testa på nya områden.
Nu är jag hemma igen. Ska göra käk åt mig och Leo senare så den är klar lagom till när han kommer hem. Efter det blir det Friskis och Svettis. Woop Woop!
Kompis det går ganska skapligt bra nu! :)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar