måndag 5 december 2011

Städat hundsalong, bakat pepparkakor m.m

Måndag, LEDIG! De ni! Inte varje dag som jag är ledig. Fast på sätt och vis så var jag inte ledig. För jag åkte och städade Annas hundsalong :)
Men först drog jag till Blodcentralen och lämnade lite blod. Valde en rosa löpartröja som det står geblod.nu på samt att man fick en julklapp av dem. De var ett typ förstahjälpen-kit att ha i bilen :) jättebra!

Sen drog jag i alla fall till Sala för att städa Annas hundsalong. Var riktigt trevligt, lite pinsamt bara att jag höll på att svimma inne på salongen. Helt plötsligt så blev jag jätteyr och illamående och höll nästan på att svimma (kan få så ibland när jag gett blod!) Men efter lite vatten så mådde jag bra igen :) Så vi städade, pratade och tog igen alla år som gått sen vi sågs sist. :)

Sen åt vi på Johanssons konditori. Vi åt bakad potatis :) det var supergott!
Efter det for jag tillbaka mot Enköping. Mellanlandade i Wiggeby för jag kände mig lite yr igen och passade då på att hälsa på Maria :)

Nu på kvällen mös jag lite med Leo innan han drog på badminton. Jag kunde inte gå på min träning idag eftersom jag gett blod :/ så får dra i morgon istället :) Synd att klaga!

Så nu har jag bakat lite pepparkakor också och lyssnat på skön julmusik :) :) INTE helt fel det heller!

I morgon blir det jobb på Coop 8-17 :) TAGGA!

PUSS på er!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar