onsdag 7 december 2011

Ledig dag.

Igår jobbade jag åtta till fem, sen drog jag till gymmet och deltog i ett jympa pass. Var riktigt skönt faktiskt! Sen gjorde Leo mat åt oss två. Riktigt skönt att slippa göra mat haha!
Men idag ska jag göra pannkakor åt oss har jag tänkt.

Idag har jag haft en ledig dag. Riktigt skönt faktiskt. Jag har visserligen städat och tvättat. Men ändå fått vara lite ledig. Det har snöat ute också. Så det är jättemysigt med det vita på marken.
I morgon jobbar jag sex till tolv. Så det blir en kort dag även då. Ska ta och gymma i morgon också om det finns något roligt pass att delta i  :) tycker passen är roligare än att "bara" gymma. Man rör sig på ett helt annat vis, och ibland känns det som värsta danspartyt haha fastän att jag inte är med i Dans Furgo eller något sånt. :)

Får se om karln följer med mig till Friskis och Svettis ikväll eller vad han väljer att göra :)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar