fredag 30 december 2011

(snott denna från Annelies blogg)

Lite så här känns det faktiskt, med mig. Jag har insett att jag alltid är så koncentrerad på att vara glad, att jag ibland glömmer att känna efter hur jag verkligen mår. 

Det känns dock skönt att när man kommer till jobbet så måste man släppa allt privat. När man kommer till jobbet så går man in i en slags skyddad bubbla. Det kan ibland vara otroligt jobbigt, men allra oftast så är det helt otroligt underbart. Kunderna är så himla snälla och det känns verkligen som att jag hittat rätt. Här hör jag hemma. Mina arbetskamrater är dessutom hur fantastiska som helst.

Kollar på tv, och myser i min Luffys mysdress. Har tänt lite ljus och tar hand om mig själv. Jag känner efter och jag tar itu med mitt inre. Så att jag kan fortsätta vara glad. På riktigt. <3

Puss på er alla änglar där ute. Som bryr sig om mig, och gör mitt liv så bra som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar