lördag 26 november 2011

Lördag morgon

Sov ensam i natt. Leo är i Tängbo. Men kommer hem lagom till jag slutat :)
Ska alltså jobba idag 09-16.15. Taggad? Ja och nej. Har ont överallt!! Fyfan vilken träningsvärk jag har efter gårdagens jobbpass. Jobbade ju först på städ och sen på coop. 05.30-18 för att sen direkt dra till stallet och rida Eddie som inte alls var lika arbetsvillig den här gången (konstigt när de blåste som fan och var kolmörkt?).
Men jag och Denise släppte dem fria på tygeln och lät dem skena lite haha ;) kul var det!

Men idag är jag helt förstörd i kroppen! Ska bli så skönt att "vila" i morgon. Med julpyssel och adventsmys. Jag tänker INTE anstränga mig i morgon.

Haft en riktigt fullspäckad vecka!
jobbat som en idiot, ridit, tränat och jobbat lite till.
Konstigt att jag är trött? På måndag börjar karusellen om igen. Men på lördag ska jag åtminstone spendera lite kvalitets tid med mor och handla julklappar så det är gjort!

Vi hörs senare :)

PUSS

bjuder på en bild på mig och syrran när vi var små hahahaha. Snygga va? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar