lördag 26 november 2011

Det går bra nu!

Det går bra för mig just nu. Massor med jobb, massor med träning, ridning och annat skoj! Hinner inte med allt som jag vill göra. Känns så otroligt bra. Förut hade jag ingen hobby, knappt något jobb och jag kände en inre tristess. Jag ville ha något att göra, hålla mig sysselsatt och känna att jag hade något i livet, som jag liksom kunde luta mig mot.

Nu har jag jobb på städservice och som jag vet så har jag jobb på Coop till nyår. Sen vad som händer efter det får vi se. Men jag får ta så mycket initiativ och visa vilken bra medarbetare jag är så jag får vara kvar och får massa fler tider. Man kan alltid hoppas! Men just nu tänker jag leva för stunden och inte försöka tänka så mycket på vad som händer efter nyår. Just nu går det bra, och det känns bra i hela kroppen! Är otroligt nöjd!

Hade lockat hår på jobbet idag. Kände mig riktigt fin faktiskt :) Synd att det tar en stund att göra och att jag ska klippa mig på måndag så att det kommer bli för kort för att locka. Eller ja alltså det kommer gå att locka men jag tycker att det blir för kort :) måste färga om mitt hår också. Börjar bli brunt istället för rött :)

Har börjat smygpynta i lägenheten. Så himla mysigt!! Men ska till Öb och jysk i morgon för att köpa lite olika grejer som jag dregglat över förra månaden :) Kommer bli kul! :)


PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar