torsdag 27 oktober 2011

"Running releases more than just sweat"

Det är så sant. En gång i världen kunde jag inte ens föreställa mig själv springa runt i träningskläder och löparskor och hålla på och träna löpning. Visst, jag gick till gymmet då och då. Eller höll på med ridningen.

Mitt intresse för löpning kom och gick dessutom ibland. Men nu har jag verkligen fastnat för det, jag tycker till och med att det är kul många gånger :)

Tömilen 19e November. Jag är faktiskt taggad! Måste erkänna att under mina svettrundor så började jag tappa liite hopp om att jag någonsin skulle nå mitt mål. Men tack vare Leo så har jag nått dit, och jag hoppas att det inte bara var en engångsföretelse. Men jag kommer fortsätta kämpa ! Sätta upp nya mål och fortsätta träna :)

Sprang 1 mil på 56 minuter igår. Mitt mål var 1 mil under timmen. Nu ska jag försöka springa detta några gånger och sen sätta upp ett nytt mål :)

PUSS


Och sen är ju Asics det bästa märket! Har deras märke på mina löparskor och de har varit grymma i ett års tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar