onsdag 26 oktober 2011

Det där med fobier.

Mina två värsta fobier är Sjukhus och allmänna toaletter. Nu undrar ni förstås hur det kan gå ihop med tanke på att jag städar toaletter i princip hela dagarna. Men min fobi sitter inte i att vistas eller städa en allmän toalett. Det sitter i att Använda en allmän toalett. Det är verkligen det värsta som finns, jag vill inte tänka på vilka som suttit där innan mig och vilka sjukdomar de kan ha haft. Nej min fobi blir Inte bättre av att städa toaletter även om det borde det.

Sjukhusskräcken har blivit lite bättre. Eller hade blivit lite bättre på grund av alla besök i Köping i samband med handledsoperationen. Men efter att ha introducerats till sjukvården i Enköping så är min skräck värre än någonsin. Ny plats, andra rutiner än i Fagersta och annat system. Jag är djupt kritisk och jag hoppas jag aldrig behöver gå dit igen. (varit på den läkarmottagning som jag är listad på 1 gång) Var inte imponerad om man säger så.

Jaja, var ute på en helt underbar promenad nyss. Solen lyste, det lukta verkligen höst och det var helt jäkla underbart. Blir nog en lättare löprunda ikväll för Leo ska köra ved eller vad det var :)

PUSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar